Post by anrehoniva on Mar 7, 2022 7:52:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clash Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clash Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel tokens ▞▞▞
▞▞▞ Clash Royale 2022 version ▞▞▞
Speel dit spel vijf jaar en heb bijna het maximale uit de kaartverzameling gehaald om het terug te laten gaan en het opnieuw te moeten doen met bijna het dubbele van de kosten. Elke domkop kopieert gewoon decks, letterlijk niemand gebruikt de helft van de kaarten, zegt dat het genoeg kaarten heeft, maar je zult niet zien dat er meer dan 16 worden gebruikt. Betaal om afval te winnen
Het is het spel met de meeste beloningen dat je ooit kunt winnen, tenzij je hun gevechtspas koopt en al je kaarten overbelast maakt zodat je alle anderen kunt verslaan, de gevechtspas kwijtraakt en het weer eerlijk maakt het vervelend als je het probeert om te spelen en van je tijd te genieten, dan krijg je ineens een hit met kaarten van niveau 14, wat het maximale niveau is als je tegen niveau 10 speelt, het is zo stom
Deze game is eerlijk betalen om te winnen en het slechtste deel van deze game zijn de mensen tegen wie je vecht zonder te betalen om je jongens te upgraden naar het maximum, je hebt geen kans om te winnen, want iedereen waar je tegen op gaat, heeft zogenaamd het maximale niveau en je verliest dit altijd spel is eerlijk gezegd gewoon rotzooi, maar ik geef het maar drie sterren omdat de gameplay en het leuk zou zijn als het niet loont om te winnen en de game niet zo moeilijk was
Het introduceren van kampioenen en niveau 14 was de juiste keuze, maar het spel heeft nog wat dringende balansveranderingen nodig, de ballon domineert de arena nu al enkele maanden, alle mensen spelen een fietskaart en een duur kaartspel loopt achter omdat de kaarten die ze gebruiken verbeteringen nodig hebben om te concurreren met de goedkope, bijvoorbeeld hoe krijgt een 7 elixir pekka 3 treffers om een 3 elixir ridder te doden die goede schade aanricht en zeer snel raakt, of hoe komt het dat een ballon 1k+ schade aanricht 0,0001 seconden nadat hij op de toren is gekomen
Kn ni update
Hoe maak je een nieuw account aan in Clash Royale (2022)
Clash Royale is een op strategie en kaart gebaseerd mobiel spel. Elke speler heeft een stapel van acht kaarten die hij op het slagveld gebruikt om zijn
Matchmaking is te triest voor woorden Heeft altijd 100% internetverbinding nodig wil het een beetje werken. Nep bevestigd
Ik hou van dit spel. MAAR ik denk dat er ruimte is voor verbetering. 1. Maak de clanoorlog korter (3 dagen met 4 decks zoals maaien) en maak het optioneel voor een clan om mee te doen, en voor de dag om mee te doen. 2. Laat een leider vervelende leden blokkeren, niet alleen schoppen. Ze sluiten zich weer aan en veroorzaken boosaardigheid. 3. Een clanbericht moet opnieuw worden getypt als je een fout vindt. Maak het bewerkbaar zoals de clanchat. 4. een ingebouwde chat voor Leader en alle Co's 5. meer ledenniveaus tussen lid en oudste als beloning van de leiders
Mag ik 2k edelstenen alsjeblieft🥺
De spelers zijn echte kanker spelers
Clash Royale is een real-time, head-to-head battle game die zich afspeelt in de Clash Universe .
ik word er rossen uit gekickt
Download gratis Clash Royale voor Android. ... Clash Royale - gratis app van ontwikkelaar Supercell. ... Android » Games » Strategie » Clash Royale
Leuke spel, alleen jammer van de vele vals spelers. Koop niets!! Spaar gewoon via het spel.
De schande is dat dit gemakkelijk een geweldig spel zou kunnen zijn als de makers een manier zouden vinden om het bedrog te stoppen: mensen die meerdere kaarten laten vallen voor de prijs van één, mensen die spelen met wat lijkt op een onbeperkt elixer. Als spelers geld willen uitgeven, koop dan extra spullen, eerlijk genoeg, maar laat iemand gewoon vals spelen. Ik heb lang genoeg gespeeld om het verschil te weten tussen wanneer ik verslagen word en wanneer ik bedrogen word. Ruim de game op en je hebt een geweldige game die meer mensen zullen spelen
Clash Royale onbeperkt Gems videos - Dailymotion
Speel sinds het uitkwam en verwijderd werd. Nu ik het opnieuw heb geïnstalleerd, realiseer ik me waarom ik het eerder heb verwijderd. Ik geloof dat wie dit spel ooit 4-5 sterren heeft gegeven, een nieuwe speler is of een speler die betaalt om te winnen. Ik ben het ermee eens dat dit spel een geweldig spel is als je op een lager niveau zit, daarom geef je dit spel 4-5 sterren. Maar als je naar een hoger niveau gaat, zul je veel betalen om een speler te winnen die moeilijk te verslaan is en als je geluk hebt, ontmoet je noob-spel om te winnen. Geweldig spel Maar ontwikkelaar wordt geldzuchtig.
Ik kan niet spelen hiel irriterend
SUPERCELL BEDANKT VOOR ONEERLIJK EN F*** *** Ik ga geen 2 sterren geven omdat het een heel slecht spel was. Het was oneerlijk, ik heb altijd een vijand boven mijn niveau en ik krijg altijd die ervaring totdat mijn tropy dramatisch is afgenomen en ik hou er niet van als ik de kist open, ik kreeg geen goede kaart, zelfs ik betaal zoveel alleen voor de borst, maar nog steeds geen goede kaart gekregen HET WAS EEN ONEERLIJKE SPEL EVERRR. Weet je wat? Ik f*** met dit spel, ik wil het niet meer VOOR ALTIJD spelen
Een perfect spel om te spelen, 2-3 minuten per keer. Een van de weinige games die ik al meer dan 1 jaar speel, meestal dagelijks. Geweldig gedaan!! En bedankt voor het maken van zo'n boeiend spel.
Can Knockdown 3 街機 fme
GAST MN POMP DOET 7 SCHADE
ᐈ Wanneer deed Clash Royale Voor Android? ❤️ 2021
Hardstikke leuk hoor bij elke update nieuwe personages enzo , maar bij elke update wordt de game instabieler bij de helft van de 2 gevechten klapt hij er weer uit en bij de normale gevechten ook meer.....
Stef wilem te lulde
Super leuk spel maar heel erg jammer dat ik iets koop en het item niet krijg, vervolgens staat er nergens duidelijk waar je geld kan krijgen. Heel Teleurstellend
Word lid van mijn clan, top 1000 NL, clan : Chunchunmaru
Clash Royale op Instagram: "No noobs allowed ♀️ Pro ...
Ik kan het natuurlijk weer niet updaten
Geweldige game die ik al jaren speel en ze zijn echt eerlijk met de advertenties, ze zijn niet zoals andere mobiele games die constant advertenties in je gezicht duwen, hoewel het zeker loont om te winnen, wat sommige aspecten van het spel verpest en mensen hebben overdreven kaarten die geld gebruiken om middenladder te winnen is gewoon vervelend omdat je de meeste tijd zult verliezen, waardoor het spel behoorlijk frustrerend wordt na 5000 trofeeën of zo
Supercell kan mijn korte broek opeten. Dit spel kan leuk zijn als winnen gebaseerd is op vaardigheid, maar het is in plaats daarvan gebaseerd op kaartniveaus en de update van niveau 14 maakte dat probleem alleen maar erger. Ladder als level 11 is onspeelbaar na uitdager 1 omdat de spelers die je tegenkomt zulke hoge levelkaarten hebben. Ik werd geïnspireerd om deze recensie te schrijven toen ik mijn koningstoren op een varkensrijder activeerde en het voorafging om bijna de helft van mijn koningstoren te nemen, simpelweg omdat het niveau 14 was. Hij nam toen mijn toren met een spreuk.
Kaarten te sterk leuk kaarten te zwak maak de kaarten op gemiddelde sterkte anders is dit spel niet leuk🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Dit spel was leuk, maar het vechten is oneerlijk, bijna elke keer vecht je tegen iemand die sterker is dan jij met kaarten van een hoger niveau of iemand die hackt. Soms heb je geluk en krijg je iemand die op jouw niveau zit, maar het is zeer onwaarschijnlijk
Rotspel vol zielige mensen, doe iets aan de game fouten, updates maken zonder fouten weg te halen. Even terug afgehaald om weer snel te verwijderen....
Wat een giga goeie spel
Homoseksuele spelers en domme hackers
Wel prima maar wel een beetje pay2win
Het begon als een leuk strategiespel dat ik met vrienden kon spelen, maar nu is het verworden tot een middelmatige geldklopperij. Het team heeft te veel creatieve vrijheden genomen bij het toevoegen van overweldigende items zoals boeken, het toevoegen van een geheel nieuw levelsysteem en de nieuwe zeldzaamheid van kaarten, wat volledig onnodig was en het spel nog MEER lonend maakt om te winnen. Ik zal de ontwikkelaars nog steeds ondersteunen, maar verander het spel NOOIT meer zo veel.
3 toernooien achter minimaal met minimaal minimum voor passhouders
Ik kan het niet goed maar is wel heel leuk