Post by anrehoniva on Mar 7, 2022 7:45:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Forager ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Forager IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Forager 2022 version ▞▞▞
moet nog steeds een besturingselement configureren, het is ok, maar moet soepeler zijn
Was enthousiast om het te proberen, maar kon niet eens een spel starten! Erg teleurstellend
Ik vind dit spel leuk, behalve de reddende wolk, bewaar waarom zo lang
Heeft potentieel, leuk idee, maar is geen $ 8 waard. Het is gewoon niet. Probeer het later misschien nog eens om te zien of de besturing minder janky is en de gameplay soepeler aanvoelt, maar op dit moment verdient dit spel nog niet het recht om voor betaald te worden.
Kunt u het probleem oplossen met de selecteer een opslag. Ik kan gewoon geen nieuwe opslag maken, dus los het probleem op. En ik heb ook meerdere keren geprobeerd om een nieuwe save te maken totdat ik erachter kwam dat het gewoon geldverspilling is.
Deze game is verschrikkelijk, het duurt uren om een kleine boost in efficiëntie te krijgen en was geen $ 8,00 aan plezier waard.
Wanneer ik ooit speel met mijn Bluetooth-oordopjes, wordt deze geregistreerd als een controller en kan ik niet op afspelen klikken. En als ik ze tijdens het spelen verbind, bestaat de app en moet ik hem opnieuw opstarten en kan ik niet opnieuw op afspelen klikken. Ik hou van het spel, maar een klein probleempje
Ik geef 3 sterren, hier het ding 1. Er is geen mogelijkheid om uit te leggen welk gereedschap het gebruikt of hoe het te gebruiken 2. Als ik probeer een muursteen te bouwen, kan ik er niet in doen wat ik wilde. 3. Het is echt moeilijk om een leer of een kever te vinden. Dus dat 3 punt mijn probleem, ols heeft deze opgelost en ik zal je 5 sterren geven. Geweldig spel, het enige probleem dat ik momenteel heb is met targeting, omdat er een plek is die ik niet kan richten met stortplaatsen, dit kan gemakkelijk worden opgelost door de optie toe te voegen om de vuilstort in de bouwmodus te zetten
Ik haat het, ik kan niet eens meer dan 2 uur in het spel komen voordat het zo druk wordt en doodgaat aan iets dat ik niet eens kan zien
Ik hou van dit spel, het is zeker het geld waard, maar er zijn drie hoofdproblemen voor mij: 1) Het selecteren van het aantal items dat je wilt maken is moeilijk, dus een suggestie is om een vakje toe te voegen om je aantal in te typen 2) Muren en vloeren zijn erg moeilijk te plaatsen, een suggestie is om ze toe te voegen aan het bouwmenu of om ze op dezelfde manier te plaatsen. 3) De beweging is chaotisch en je beweegt ongelooflijk snel, waardoor het moeilijk is om op plaatsen te komen.
Ik hou van het idee, en het moet heel leuk zijn op de pc. Helaas was het niet goed vertaald naar mobiel en werkt de interface tegen je: ik beschadig constant per ongeluk mijn eigen gebouwen en ik vind het onmogelijk om dingen precies te bouwen/plaatsen waar ik ze wil hebben. Ik zou alleen willen dat het auto-targetting-systeem goed werkte, maar het volgt niet eens een intuïtief (en gebruikelijk) "3x3 prioriteit"-principe.
Aan alle mensen die zeggen dat ze geen veilig bestand kunnen maken, je moet de invoer omschakelen naar eerst aanraken in de opties
Mooi zo
Dit updaten sinds de crash-bugs zijn verholpen... Ik heb bijna alles gedaan wat er te doen is in het spel, en ik ben tot op de dag van vandaag dat ik me een beetje teleurgesteld voel. Ik vond het in het begin geweldig. Je ontgrendelt constant nieuwe dingen en hebt interessante dingen om naar toe te werken, maar er moet betere eindspelinhoud zijn. Als je eenmaal al het onderzoek hebt gedaan, al het land hebt gekocht en alle bazen hebt verslagen (wat supergemakkelijk was, zelfs met mijn uitrusting een paar niveaus onder het maximum), is er niet veel anders.
Ik heb dit op pc gespeeld en ik ben dol op dit spel. Mobiel is het vrij slecht. Met name de beweging, waardoor ik een cirkel voor beweging krijg, maakt het bijna onmogelijk voor mijn personage om op één plek in een groep gebouwen te komen. Ik zou meer dan blij zijn om te laten zien wat ik bedoel, maar ik denk dat het tonen van het probleem niet iets is dat ze hier toestaan. Maak er een dpad van voor beweging en het zal zoveel beter zijn. De beweging is alsof je de muis op de pc gebruikt om te bewegen in plaats van de wasd-knoppen.
Speel al een paar dagen en dit spel is geweldig. Maar ik kan het geen 5 sterren geven. Ik nam een ster voor elk belangrijk probleem. 1. Grafisch. Soms raakt het dag-nachtfilter in de war als uw positie van intensiteit verandert. Soms niet in staat om zelfs met een lantaarn te zien. Items lijken op een andere plaats te zijn dan waar je ze daadwerkelijk ophaalt. 2. Bediening. Met targeting gebonden aan uw positie is het soms onmogelijk om dingen te plaatsen waar u ze wilt, in het bijzonder. Snelknop nodig voor genezingsitems.
Het is een geweldig spel en ik heb het met plezier gespeeld... maar op de een of andere manier zijn mijn save op mijn tablet en mijn originele save van mijn telefoon samengevoegd. Nu mis ik 2 stukken land op de opslag van mijn tablet, en ik kan ze niet eens kopen om ze terug te brengen, en ik weet niet zeker wat ik moet doen.
Ik zou het spel graag 5 sterren geven, maar nadat ik veel had gedaan om de vernietiger te krijgen, al mijn structuren te upgraden en landbouwbazen, liet het spel me niet teruggaan naar die save (mijn enige save) of creëer een nieuwe. Zelfs als dit wordt opgelost, is er nog een andere fout waar ik het over wil hebben. Als je iets breekt met een droid erop, staat er dat je een droid hebt gemaakt.Je ontvangt de oude Droid, maar de kosten voor het maken van een nieuwe gaan nog steeds omhoog. Als je beide bugs kunt oplossen, krijg je 5 sterren.
Eerlijk gezegd zou ik graag willen weten of ik metgezellen in dit spel kan oproepen???
Bediening op touchscreen is moeilijk om mee om te gaan, maar dat geldt ook voor muis en toetsenbord (chrombook) om verschillende redenen. De cloud-saves zijn echter echt geweldig.
Onhandige bediening op de mobiel. Het is zo goed op xbox, maar wordt vernietigd door vijanden aan de telefoon vanwege slechte gerichtheid en bewegingen
Kan niet op de ( ) klikken op het scherm "select your save"
De besturing is verschrikkelijk. Leuk spel maar niet op mobiel.
Het is een leuk spel, maar ik wou dat er een betere manier was om de zeldzame items te krijgen, omdat het vissysteem niet de zaak is
Uiterst leuk, maar als er geen gebouwen op het doelplein komen te staan, wordt het niets meer dan een gedoe. (Meestal verdedigingswerken zoals poorten en muren) Moeilijk om van te genieten bij het maken van een omtrek of vloer
Choice of Zombies 롤플레잉 daju
Spel werkt niet op pixel 5. KOOP HET NIET!
Geweldig, het is zeker het geld waard, ik zou aanraden het enige probleem is dat ik een gouden zwaard probeer te krijgen en dieren zijn net gestopt met paaien voor 1 heel jaar plz fix
Dit spel is leuk, maar het heeft dringend een 'B'-knop nodig en wat meer functionele middelen voor telefoonspel. Het wordt frustrerend als je geen poorten kunt openen, specifieke dingen kunt raken of objecten kunt selecteren die dicht bij elkaar staan. Ik zou ook graag willen weten waarom ik in gebieden niet kan bouwen, maar in andere zeer vergelijkbare of ergere situaties... Misschien een foutmelding geven?
Kan het spel niet starten. Zegt selecteer opslaan en kan vervolgens nergens op klikken. Verdomme, 8 dollar voor een wildmenu?
Dit is momenteel mijn favoriete spel. Ik heb ernstige ADHD en het krijgt echt de dopamine-pumpin. En ik zeg dat omdat je wordt beloond voor het raken van dingen. Vijanden zijn niet zo slecht in het vroege spel omdat er zo weinig van zijn, maar naarmate je vordert, wordt alles alleen maar dieper in dit enorme spel dat zo bedrieglijk eenvoudig was om te beginnen. En het is eigenzinnig. In sommige opzichten kan dat te wijten zijn aan het ontbreken van een point-and-click-optie voor het plaatsen van landblokken, vloertegels, poorten, hekken, enzovoort.
Het is goed spel. De stijl is goed, en het is goed gemaakt zoals een computer of een playstation. De spelbesturing is 7/10, maar het spel is over het algemeen goed
Forager સાહસિક hre
Gekocht, gedownload, kon het niet eens afspelen. Kan zelfs geen nieuw spel maken. Pixel 5. Terugbetaald.
Spel loopt behoorlijk achter.
Redelijk
Dit is een 5-sterren spel het is super leuk tien dollar is echt goedkoop voor dit spel ik zou dit spel aanraden aan iedereen die ik ken
Heel mooi, ik wou alleen dat bomen en wat niet langzamer werd, dus ik was niet constant paden aan het maken om te navigeren. Deze game zou ook perfect zijn voor meerdere spelers 👌 (ook heb ik geprobeerd mijn Xbox-controller via Bluetooth op mijn apparaat aan te sluiten en er IS controllerondersteuning, het is gewoon erg kieskeurig en 9.9/10 keer werkt uiteindelijk niet)
besturing kan frustrerend zijn, maar verder een goed spel
Forager Περιπέτεια sub
Heel vroeg in het spel, maar tot nu toe erg goed. De besturing voelt een beetje onhandig aan, maar raakt er waarschijnlijk vrij snel aan gewend. Een meer ontspannen versie van Crashlands, misschien ontmoet Stardew Crashlands. Goed spul. Blij om een premium game te zien die niet vol zit met IAP's en microtransaties. Het plaatsen van de vloertegels is een enorme klus...
Onaanvaardbaar, ik heb de game gedownload en heb ze de nodige machtigingen gegeven. Ging het spelen, de select save verscheen. Ik heb geprobeerd op de gele knop te klikken om een save l toe te voegen, deze reageerde niet.
Spel is leuk, maar slecht geoptimaliseerd. De fps-verlaging gaat alleen weg wanneer aan de rand van eilanden
Dit spel is tot nu toe fantastisch! Zeker de prijs waard! Ik hou van het gevoel en de stijl man!
11 maanden zonder update... Zeer teleurstellend. Het spel is leuk, maar het is teleurstellend dat de levelcap 65 is. Er moeten meer onderzoek en vaardigheden worden toegevoegd.